fredag 23 oktober 2009

Vad hände med 'det nya'?

Igår frågade min käraste; Bloggar du nu igen, som vanligt?

Ja. Det kan man säga att jag gör, men ändå inte. Förut var det nästan i slentrian. Utan att riktigt veta varför. Nu vet jag. Nu ägnar jag mer tid åt ordet, i krönikeform, men kan samtidigt behålla mina mera lättsamma inlägg om kläder, Elsie, ingenting och annat smått.

Jag behövde pausen. För att reda ut, rensa tankarna... och det har jag gjort. Sen har jag långsamt byggt upp igen. Och nu kör jag på. Nya saker kommer komma, vissa saker försvinna. Men inget vet jag, för allt händer när jag känner för det. Inget är förutbestämt.





PS. Du har väl inte missat detta... Jag vill ha en gala för alla oss som inte passar på VR's Blogawards. Jag behöver kompanjoner och partners och vänner och kollegor för detta. Vill du vara med? Maila -whatalmawears@gmail.com- mig så träffas/mailas/chattas vi och spånar! Jag menar ALLVAR! Vi får göra bättre själva om vi vill ha förändring!



2 kommentarer:

Jenny sa...

Jag tycker att din plan för hur du nu använder bloggen ger en superbra blandning! Dina krönikor, inlägg och bilder om kläder och Elsie och mammalivet, ja vad ska jag säga..jag är ju här var gång du uppdaterat. Din blogg är fängslande!!

Keep it up! :)

Sophie sa...

Tack Jenny, vad roligt att höra att du tycker det! Det är för personer som dig som man skriver :) kram