fredag 16 oktober 2009

Tänkte inte på det...



Min mamma mailade just mig och uppmärksammande mig om något som jag med skräck insåg att jag förträngt... Hur kommer den rosa klänningen passa med min nya hårfärg? För om sanningen ska fram så trivs jag inte så bra i denna rosa-blonda färg, men det beror förmodligen mest på att inga av mina kläder se någe fina ut nu. De är inköpta för ett mörkt hår och här sitter jag nu men en helt annan färg... (Jag vet ju inte ens om det kommer bli fint som blont, men det är troligare att blont passar mina kläder än denna rosanyans...)

Vad tror ni?


ps. nån son vet hur man kan få tag i en gratisversion av photoshop?
Måste kunna ljusa upp vissa bilder... som den ovan...

11 kommentarer:

Anonymous sa...

Den kommer att passa!
/annika

Sköna Helena sa...

Det tror jag också! Tror dessutom att de rosa i klänningen kommer att neutralisera det rosa i håret och göra det blondare. Färgerna kommer komplettera varandra fint! Kram

Louice sa...

Testa Gimp, ett gratis bildredigeringsprogram i stil med photoshop.

http://www.gimp.org/

memilla sa...

Jag tror det blir superfint med den hårfärgen du har nu...blir jättecoolt! Din ansiktsfärg blev jättefin med detta rosablonda!!!
Ha en skön fredagkväll!

Maria sa...

Hej!
Passar perfekt med din hårfärg till rosa. Jag tonar mig till rödtott och jag har på mig precis vad jag känner för. Struntar i om det inte skulle passa. Man passar helt enkelt i det man trivs i.

Lollo sa...

Diggar ditt "nya" hår, och ja det passar bra till kläningen, snygga nyanser tillsamman på ngt sätt..

med nål och tråd sa...

jag använder Paint.net
Inte lika avancerad som PS men bra.

Charlotta sa...

Jag tycker att du är jättefin i din nya hårfärg och tror att det kommer att se jättecoolt ut till den rosa klänningen :)
Jag testade det här onlinebildredigeringsprogrammet häromdan. Funkade helt okej: http://fotoflexer.com/app/uploadLoader.php
(Så behöver man inte ladda ned något till datorn heller)

Sophie sa...

tack hörrni, nu känns det bättre. kommer nog bli snyggt med håret och klänningen. lägger upp bilder imorgon! och tack för alla fotoredigeingsprogramstips!

frida sa...

Jag tycker din nya färg är superfräsch och garanterar att den passar toppen till hela din garderob! :)

Linda/SÖTSUR sa...

Ja, ladda hem Gimp! Det använder jag:)