söndag 25 oktober 2009

Blogawards i bilder

Mamma blunda nu:

Första ciggen på nästan ett år! Det gjorde ont som fan. Helena utbrast: Åh! Dina flimmerhår har växt tillbaka! Dö, flimmerhår, dö! skrek jag och sög i mig giftet. Det var härligt men jävligt äckligt.


Min snygga date för aftonen var Helena den Sköna.


Min gulliga 'hyresgäst' Kajsa kom med Söta Julia.

Fast här står hon och knaprar på sina fingrar intill Helena.

Jag och Helena var inte tillräckligt balla för att fotas framför

det stora pappersarket, men varför sörja för det när man är så här fina?

Härliga Ida var oxå på plats!

Jag köpte svindyra öl med mitt ICAkort som matchade min outfit så fint.


En glad överaskning av att få träffa VintageDarling-Jessica. Hon var så trevlig och hade ett underbart leende! Vid hennes sida under aftonen fanns Emma, vars blogg jag inte läst innan men nu upptäckt och finner högst charmerande (ny bland länkarna som requiem pour un con). Och kolla klänningen! Helt underbar.


Här sitter vi på golvet i vårt glada gäng. Glada för att vi har varandra.



Och så killade jag Kajsa lite. Det var roligt.


Söta Julia och söta Kajsa. Tänk att de sover i min gamla unkislya.

Så märkligt. Kajsa bor där nu. Inte jag...

I taxi har man alltid kul.


Ja, som sagt, jättekul.

I den suddiga timmen kring 12 satt vi på Clarion och mös lite.

Jag och Ida pratade så läpparna skavde.

Sen gick Helena och jag och åt Macdonalds och pratade om kvällen. Någonstans här väcktes min ide om att göra nåt för alla oss som inte passade in i VR gästlista men ändå var där. Och för alla de som valde att inte gå eller inte fick nån inbjudan.

Vill du vara med? Maila- whatalmawears@gmail.com- mig så träffas/mailas/chattas vi och spånar! Jag menar ALLVAR! Vi får göra bättre själva om vi vill ha förändring!

2 kommentarer:

Maria sa...

Hej!
Kul att se lite bilder från där jag inte var.
Bra initiativ att ordna en egen. Jag kan vara med och spåna, men bor lite "ocentralt" till (eller det beror förstås på hur man ser det...)

Sophie sa...

Man måste inte bo centralt! Om man inte kan ses kan man mailas och chatta :) maila mig!