tisdag 27 oktober 2009

Sjärnkrig



Under de två veckorna som jag inte bloggade bodde jag i mina StarWars tshirts. Därför har ni inte fått se dem förrens nu (tröttnade lite). Nu är jag sugen på dem igen. De är mjuka, snygga och praktiska! Från HM. Jag har även nya jeanstajts från HM och koftan från Lindex jag köpte häromdagen.

Ursh jag fotade oss i det stökiga hörnet av vardagsrummet........ Renoveringsprylar och annat ångestframkallande står överallt... Och vart ska vi förvara alla mina CDskivor (för oss som är stenålderns och inte lyssnar på nerladdad musik)?

6 kommentarer:

Anna-Karin sa...

Nedladdad musik är sååå 2008. Nu gäller Spotify! Behöver du en inbjudan? Tror min sambo har en i så fall.

Sophie sa...

haha, tusen tack men jag har redan spotify. gillar mina cdskivor bäst fortfarande :)

Anonymous sa...

Vi har sjukt mycket CD-skivor. Vi hade ett helt skåp fullt. Så när vi behövde frigöra lite utrymme så köpte vi såna där fiffiga CD-pärmar från Granit. Varje plastficka rymmer 8 skivor, en pärm slukar hur mycket som helst. Visserligen får man offra hårdplastfodralet men det lilla omslagshäftet ryms med cd-skivan i fodralet.

/Annika

Maria sa...

Jag är också rätt så stenålders =) Men har även spotify

Anna-Karin sa...

Skojade bara med dig, men det fattade du va?

Sophie sa...

annakarin; haha nej jag tyckte faktiskt att du hade rätt, nedladdad musik är 2008! :)