söndag 18 oktober 2009

Blogawards Outfit

9 kommentarer:

Anonymous sa...

jag röstade på den rosa klänningen och det är jag glad för:D Du ser apcool ut och färgen klär dig även i ditt nya hår.

Förresten, vilka snygga strumpor, var har du köpt dom?
/Annika

memilla sa...

Jättecoolt! Roligt och ovanligt!

Anna-Karin sa...

Skitsnyggt!

Nostalchic sa...

Åh jag röstade på den rosa klänningen och herre jävlar va snygg du blev. Hoppas att du hade en underbar kväll och träffade trevliga människor. KRAM

Sophie sa...

annika: det är två olika strumpor som kommer från åhlens :)
memilla, annakarin och nostalchic: tack!!!

Linnea sa...

Superfin outfit! Du ser ut som en karamell :)

Em sa...

Fy fasen vad snygg du är! Smällkaramell!! Kram

frida sa...

Wow! Det blev supersnyggt! All lycka till dig

Sophie sa...

linnea, em och frida: Tusen tack! Jag kände mig fin oxå :)