söndag 3 juli 2011

Elsies två-års kalas








Idag hade vi ett litet kalas för Elsie som fyller 2 år nästa vecka. Fina vänner och släktingar kom och sjöng och hon fick fantastiska presenter. En gitarr, en traktor, två stolar, en Pippibok, en docka, en plasthäst, lera, kritor, Molly Målarbok, en tröja, olika tyggrönsaker och smörgås med tillbehör (oxå av tyg)... mm... shit glömde jag nåt?

Det var tyvärr lite kallt, jag hade missat vegokorven, köpt för lite vanlig och engångsgrillen blev kall för fort... Men jag hoppas alla hade en ok eftermiddag. Elsie hade det toppen kul. Helge var inte lika glad tyvärr, men men...

Nu väntar jag på Johan som köper pizza. Nån matlagning orkar vi inte idag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har du bakat tårtan själv? Den ser helt magisk ut!!!

Sophie sa...

Nej, den kan jag inte ta åt mig äran för. Den har min pappa, hans fru och min faster gjort! Men visst är den fin, den ser nästan proffsbakad uT!