tisdag 27 januari 2009

Vecka 19

Efter en märklig upplevelse på Ultraljudet igår blev jag framflyttad några dagar och går därmed in i vecka 19 idag (det betyder att jag är 18 fullgångna veckor och 0 dagar, imorron blir jag 18+1 osv till nästa tisdag då jag blir 19 fullgånga veckor och går därmed in i vecka 20-halvtid!). Idag tycker jag att jag är mer uppsvälld än vanligt, ingenting sitter fint längre. Men nu är det såhär och jag är bara glad att den lilla människa i mig mår bra.
.
Jeans: HM Mama
Top: Gina tricot
Väst & halsband: HM
Skor: Converse
Kofta på krok: HM

2 kommentarer:

Anna-Karin sa...

Jag tycker du är jättefin. Det är snyggt med tajt mot magen. Skönt att allt är bra med bebisen också.

Förresten, har du läst definitivtpreggo-bloggen? Hon har visserligen fått barn nu, men det går ju att läsa bakåt. Den är riktigt kul, tror du skulle gilla den.

http://definitivtpreggo.blogspot.com/

Joanna sa...

fint med vecka 19-mage.
fint med tight lila och väst till.
mkt fint.
frisyren också.