lördag 8 december 2012

3 i ett

Missat två dagar så här kommer tre stycken på raken.
6. En bild på någon du älskar.




Det hade varit lätt att lägga upp bilder på mina barn men det är lätt att glömma bort varann i småbarnslivet. Gör inte det. Här är min Johan, utan honom hade jag inte haft allt det jag har idag.

7. En bild på dig när du ser ut så som du alltid skulle vilja se ut.



Snygg frilla. Snygga midja. Snygga kläder. Snygg tjej. Våren 2007 är detta.

8. En bild från en av de bästa kvällarna i ditt liv.


Det här var svårt. Men min 30-årsfest var en sjukt fin kväll. Massor av släkt & vänner, allt från nya till gamla, 0-100 (nja men en bebis och den äldsta var väl 60-65) . Och jag var pangsnygg. Men just denna bild gör jag lite ful min på och man ser mina tuttlappar.

Inga kommentarer: