tisdag 11 december 2012

11

11. En bild på något som representerar dina framtidsdrömmar.
Det här var svårt. För vad man mest drömmer om är ju god hälsa för alla man älskar (och en själv!)...

Men... förutom det får den här bilden representera framtidsdrömmen;

I ett hus i skärgården, precis intill vattnet som badar i sol hela dagen och tills den går ner, bor jag med Johan och barnen. Kanske har vi tre barn då... I huset har jag en atélje där jag skapar i tyg, skriver böcker om allt mellan himmel och jord och planerar framtida föreläsningar som jag sedan åker land och rike runt och har. (Jo, jag inser själv att det låter som UnderbaraClaras liv, men det kändes lite fel att sätta in hennes bild, för jag vill inte vara som henne, även om jag tycker att hon är fantastiskt ambitös och duktig, utan hon råkar bara göra mycket av det som jag vill göra) I stan, på söder, har vi en övernattningslägenhet som vi även bor i vintertid när det inte går att ta sig över till huset i skärgården. Kanske har vi en liten hundkompis till våra katter. Vi har definitiv en bastu nere vid vattnet. 

Det vore fint det.

Inga kommentarer: