söndag 25 december 2011

Bästa klapparna

Jag fick inte många klappar i år. 1 av Johan och 1 i klappspelet (Gudfadern trilogi och en liten bok om 70-talet). Men så var klappen från Johan en riktigt riktigt bra en.

Dessa urfina pärlörhängen. Jag vill börja samla på mig klassiska smycken som man kan ha hela livet. Pärlor är så otroligt vackra.


Elsie fick jättefina klappar men favoriten är helt klart pippikläderna och pippiperuken!


Men nu har jag insett att jag älskar att få julklappar så nästa år ska vi vuxna ge och få lite mer. Men det kommer ALDRIG komma i närheten av de 7000 kr p/p som är nåt slags märkligt (och rätt absurt högt) genomsnitt i Sverige.

Men visst är det kul att ge och få saker?! (fast 7000 kr är ju en helt orimlig summa!)

2 kommentarer:

U sa...

Hej! Jag har läst din blogg ett tag, lite och till och från. Reagerar på att du ofta verkar tvivla på ditt utseende och ibland verkar ha svikande självkänsla. Vill bara säga att du är supersnygg! Titta bara på bilden här ovanför!!! Inte konstigt att du har så söta barn. God fortsättning, och låt 2012 bli ett självförtroendes-år!!

Unknown sa...

Tack snälla du. och du har ju givetvis helt rätt. min självkänsla är riktigt rutten. men jag jobbar på det! hårt! sen i höstas har jag tagit tag i det på riktigt för första gången.
och tack igen. vilken komplimang!