lördag 12 juni 2010

Tår av lycka

Jag har precis gråtit en skvätt. Jag fick ett mail av en mamma som beställde en Ugglalala till sin 5 veckor gamla son. Hon skrev att hon läst om mig i tidningen och tyckte jag hade en superrolig ide. Jag blir så rörd och glad att det finns människor därute som vill köpa mina små Ugglalalas. Mitt hjärta gör små ilande frivarv i bröstet när jag tänker på att jag KANSKE KANSKE kan satsa på det här och få ägna mig åt det här... Jag har inte vågat säga det högt innan, men rädsla för att jixa det... Men åh. Tänk att få spendera dagarna men att sy, marknadsföra, fixa med hemsidan, sy lite mer osv... Jag blir så glad av tanken att jag inte vågar låta den stanna. Den kan ju vara för bra för att vara sann.

Tack Elsie. Utan dig hade det inte blivit några Ugglalala. Puss!

1 kommentar:

fmi sa...

hei,
fint at det går så bra nå.
jeg liker den her bloggen: http://www.craftmba.com/
ganske nyttig informasjon og hjelp.