tisdag 29 juni 2010

Midsommar 2010

Jag har som sagt bloggpaus, dels för att jag inte känner mig så hot just nu och dels för att bloggläsandet generellt går ner när temperaturen går upp. Och dels för att jag kände mig ledsen när min tävling inte fick nån respons, men efter lite hot och självömkan fick jag in några bidrag och vann gjorde Estella som tog med sig Rut hem. De verkar trivas ihop (Estella och Rut alltså, inte hot och självömkan).

Jag fortsätta pausa ett tag till. Kanske kommer det nåt enstaka inlägg. Jag vet faktiskt inte. Jag kan ändå inte ha några snygga kläder eftersom jag svällt upp som en ballong och nu är ännu större efter att inte kunnat träna på en månad pga runt-flyttande och stamrenovering... Men på torsdag ska jag börja springa igen och då JÄKLAR!

Till er som mot förmodan saknar mig (självömkan igen, det funkade ju förra gången) så kommer här lite fina bilder från Elsies första midsommar som var som en dröm. Solen sken, min bästis har träffat en underbar kille som följde med ut och hela min familj och släkt var glada och mådde bra. Tack.








9 kommentarer:

Josefine sa...

Åh det ser skitmysigt ut! Jag vill också ha en ö att åka ut till. Helst bo på. Ha en skön bloggpaus! Ser frame mot att du kommer tillbaka. När jag kommit igång med träning brukar det mesta lätta - hoppas det gör det för dig också. P.S. jag tycker att du ser väldigt snygg ut på bilderna!

Sussi sa...

Förstår dig.. ta en skön paus o jag ser också framemot dina inlägg .
Kram

Evelina sa...

Inget är beständigt. Allt är föränderligt och strävar efter balans. Allt brukar ordna sig.

plin sa...

Älskar bilden på katterna! och så saknar jag din blogg...

Anonymous sa...

Vad fina ni är i era sommarklänningar! och bilden på katterna är också jättefin.
Det är sommar, härligt!
Mia

LillaGrå sa...

Klart du är saknad!
Härliga sommarbilder!
Känner (tyvärr) igen ballongkänslan... Kämpar själv med exgraviditetskilon och jag hoppashoppas att all motion jag får i sommar ska ge resultat (jobbar som instruktör på ridläger = mycket gå och spring och ridning).

Titti sa...

Fina bilder! Och självömkan verkar vara veckans grej i bloggvärlden. Och varför inte? Ibland får man. Hoppas ni får en fin sommar!

memilla sa...

Ibland blir det så...men jag kommer att fortsätta titta in och hoppas på ett nytt inlägg då :D
Fiiiiiiina bilder!

Sophie sa...

TACK alla söta ni för alla snälla ord. Jag har ju självklart valt ut de bilder där jag själv ser ok ut :) Men tack ändå!