torsdag 10 juni 2010

Intervjuad och fotograferad

Igår blev jag intervjuad av Aftonbladet om Ugglalala! På lördag kommer det komma i tidningen har de sagt. Mycket roligt, spring och läs!



Idag kom fotografen hem till oss och tog kort på mig och Elsie för artiklen. Vi lassade upp massa Ugglalalas och symaskinen på matbordet och sen smattrade han på. Efter ca 50 bilder tyckte Elsie att det var kul och skrattade och de sista bilderna såg jättefina ut.



När han gått la jag mig intill dem och smattrade iväg några egna bilder med iphonen.

2 kommentarer:

Joanna sa...

underbart ju!

Sköna Helena sa...

Men åh, vad kul!!! Du måste säga till exakt när så att jag kan köpa ett nummer - och framför allt skryta så att alla andra också köper ett nummer - och framför allt så att de kan skryta och sedan kan de andra skryta och sedan kan ALLA köpa Ugglalalas!