onsdag 25 september 2013

Att välja sida


Just nu har jag lagt Ugglalala lite på is. Inte på något annat sätt än produktions och marknadsföringsmässigt, men ändå. Skolan och ganska tuff, och jag vill skriva på den fritid jag har, men det är helt ärligt inte anledningen. Man lessnar ibland på saker. Som man ibland lessnar på sina kläder, eller sin kille, eller sin blogg. Men oftast så löser det sig men ett nytt halsband eller ett nytt halsband eller en ny banner. 

Just nu funderar jag på vad jag vill göra med alla min tonvis med tyger som jag älskar så mycket. Kläder är svårsålt, mycket mer svårtsålt än jag trott. Jag har en ide, men tills den känns 100 så låter jag den vara osagd. 

Man webbshoppen är öppen och ni mina kära (2?) bloggläsare får såklart lite rabatt om ni handlar nu, skriva in UGGMAMMA så drar jag av 25% av priset, dvs inte bara billigt utan obehagligt billigt. 


Inga kommentarer: