fredag 9 november 2012

Fredag

Lite piggare tog jag mig till skolan idag. Jag älskar ju skolan.


Onödig info for you;
Har fruktansvärda blåsor på tungan som jag försökt huskura hela kvällen utan lyckat resultat. Imorgon köper jag nåt från Apoteket jag blev tipsad om men nu inte minns namnet på. Jag kan varken prata eller äta ordentligt. Utom glass. Det var kallt och skönt på blåsorna.
Annars då? JO JUST FASIKEN - JAG BLEV JU FASTER IGEN I FREDAGS!!! Imorgon ska vi få träffat knyttet! Hurra!!

4 kommentarer:

Jenny sa...

Corsodyl - det absolut bästa! Men du måste fråga om det för det brukar inte stå framme. Trevlig helg!

Anonym sa...

Tokfin outfit :) /Ida

Marie sa...

Nu ser du så där extra smal ut på bilderna igen!
Håller med Ida, fin outfit, älskar sjalen. Hoppas du kände dig fin också.

Sophie sa...

Det gjorde jag. Och tack. Kameran är snäll iblad :)