lördag 5 december 2009

Jag hjärta Monki



Vi tog en liten kort promis till Konsum nyss, jag och Elsie. Vi skulle köpa lite morötter och potatis att göra barnmat av. Sen ett par dagar tillbaka äter hon ett litet mål mat vid lunch (runt 11-13) och en portion gröt på efm. Däremellan ammas vid behov.

Inatt, för andra gången på raken, sov hon utan att vakna och behöva ammas från halv 9 till 05! Igår ville hon upp klockan 5, men Johan var pigg och glad och verkade inte tycka att det var speciellt jobbigt. Men imorse somnade hon om efter att fått mat och ville inte gå upp förrens vid halv 6! L-Y-X.

Jag kämpar fortfarande med att försöka göra bildspel, tipsen jag fick förut har tyvärr inte funkat. Innan dess vill jag inte lägga upp bilder från Norrköping eftersom många gör sig bättre som bildspel. Fler tips? Det måste vara Mac-vänliga program...

Nya byxor från Monki. Köpte fler saker där igår som jag snart kommer visa! Jag kan inte gå in där. Jag handlar hela butiken om ingen stoppar mig.

Inga kommentarer: